big probs

usch vad jag har varit förbannad dom två senaste dygnen .. har haft problem med blogg.se ! men nu verkar det funka igen .. kunde varken läsa andras bloggar eller logga in på min egna , men back on track now ..

idag kommer det bli en ganska lätt dag  då jag börjar jobba 15.00 och jobbar till 1.00 .. ungarna går ändå och lägger sig runt halv 10 , 10 .. så kommer ju inte vara allt för jobbigt ... imorgon blir det även jobb mellan 11 och 8 , men då är jag själv hemma med max och reese hela dagen , blir nog ett par timmars shopping den dagen :) fett najs ..

har inte fått mitt bankomatkort ännu så jag kommer bli proffs på att skriva checkar :D haha , men jag inser att jag spenderar inte alls lika mycket pengar utan kortet som med kortet .. skönt !

har även börjat packa en resväska med skit som jag inte behöver resten av året nu , känns lite småskönt .. om 9 veckor sitter jag på planet hem till sverige , oj oj .. då har det gått nästan 13 månader sen jag åkte till USA från allra första början .. can´t believe it´s over already .. jag blev matchad med min värdfamilj för cirka ett år sen nu .. fan vad den tiden gick fort !


eum, bara en liten bråkdel av alla saker jag har ...

... tur att man har fler väskor isf :)




WEEKEND !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du fått tag i de där rosa väskorna? är de rymliga? jag skulle nämligen behöva köpa helt nya väskor tills jag ska hem

2009-09-08 @ 03:22:36
URL: http://lifeintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0