bloggtorka

hujeda mig vad tråkig bloggen har varit på senaste, måste varit för att jag inte haft så mycket att uppdatera om :)

men nu händer det grejer ska ni se...

- 3 oktober = fotbollsmatch i washington dc med johanna och några till :)
- är ledig 1,2,3,4 oktober :) christin kommer även ner den helgen , blir jädra najs :D
- 4 december !!! KRYSSNING MED MALIN :) yaaaay ..
- ett kanske till hockeymatch på söndag ?! får ju inte tag i malin så jag vet inte än ..
- nu i helgen blir det även en svedka helg :D höhöööööö .. najs ..

har inte mycket mer att skriva än såå .. kommer lite bilder i en härlig mix :


innan jag åkte till skolan busade jag och max :)

hahaa, fint ..

japp, ibland tycker han nog om mig :)


sen va vi ju på skolan och på lördagen va det fest :)

och på söndagen sa vi hejdå och åkte hem igen , certifikatet i handen :)
äntligen klar med skolan ..

och idag har jag jobbat ... jobbar sena dagar nu förtiden , men det innebär sovmorgon för mig :) sånt gillar vi ju .. dagarna går ganska fort nu .. snart är det helg .


Kommentarer
Postat av: christin

Yes bara en vecka kvar ;)hihi.. saknar er där nere jätte mkt :)

2009-09-23 @ 15:49:15
URL: http://kickmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0