bra vibrationer

nu ser det ljusare ut med internet så jag passar på att skriva ännu ett inlägg.. men mamma, du måste nog fortfarande hjälpa mig på något vis :)

jobbar mellan 9 och 5 imorgon också fick jag nyss ett sms om, naajs ! :) har endast reese och max för nu äntligen börjar skolan .. WOOOOHOOOOO ..

amen iaf , idag så umgicks jag med malin eftersom jag sov där .. började morgonen lite lugnt sådär med macka och svensk ost med gurka på och ett glas oboy, pleasure !! :) vi fick bra vibrationer på morgonen iaf, får se till helgen om dom fortfarande sitter i ... vi tog bilarna till tysons för lite shopping i och med att det är stora reor på G, behövde lite basplagg så det köpte jag :) men jag håller mig fortfarande till sparbudgeten, najs ! efter ett tag fick vi inte så stor rotation på shoppingen så vi åkte tillbaka till där allting börjar, silver dinner (blev upp plockade av familjerna där efter resan i NY) .. så vi drog en middag och en oreo shake .. en helnajs dag med shopping från alla håll och sizer ..

har mest varit irriterad när jag kom hem för att internet inte funkar som det ska :( har småpackat lite också, jag har skitpanik för att det bara är 6 veckor till som jag jobbar ... lustig känsla ! det är cirka 30-33 arbetsdagar kvar för min del , och hur lite är inte det ?!



I´LL BE THERE SOON, BUT FOR NOW I´M LIVIN´ THE DREAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg pose. ;)

2009-09-08 @ 17:58:02
URL: http://metrobloggen.se/jonnajohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0