cheers from mcleean

or prost , or chin chin eller vafan som helst .. jag visst hur man sa det pa ryska ocksa ,, men glomde bort det ..
som ni marker missar jag vissa bokstaver , pagrund av malins dator .. men kande for en liten uppdatering .

sitter har och vantar pa malin som ar i duschen med harfarg pa i hogsta hugg .. vi akte till cvs lite tidigare och fick aven en gratis makeup , vart inte det basta sa det aker av lite senare troligtvis .

fett pepp infor kvallen da drinkarna snart ska blandas och jag har redan tjuvstartat med en cider :) vantar aven pa en underbar paj som malins vardmamma gunilla haller pa med .. yummy :D

det va allt for mig, kommer mera uppdatering efter NHL matchen imorgon , heja caps och rangers .. kan inte bestamma mig for vilket lag, men skrika ska jag gora .. wohooo , tagga lagom !!



Kommentarer
Postat av: christin

åh va ja vill ha nästa helg så ja också kan få umgås med er :D

2009-09-27 @ 01:48:02
URL: http://kickmick.blogg.se/
Postat av: Mor

Nastarovio :)

2009-09-27 @ 11:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0