en liten paus

från pluggandet.. har insett att jag verkligen inte ska tillbaka till någon skola i första taget :P

är på gång att skriva ett arbete som innehåller 5 sidor om min framtid blablablaaaa. berättade för garrett om det, han tyckte jag skulle hitta det på internet :D tss, GO GARRETT !

jag tänkte för ett litet tag sen skriva desperat om ett vad eller något så någon hade kunnat få göra skiten åt mig, det har ju hänt sånna grejer förr ;) men icke, kom då istället på den brillianta ideen om att tvinga alanna till att skriva ett treveckors schema om vad jag har gjort för aktiviteter dagligen :) YES ! Så det slipper jag. eftersom hon åker gratis i min lilla bil i helgen :P ibland är jag bra smart, nästan den smartaste i sverige minsann !

tog nyss en liten annan pluggpaus och tittade på idol :D tss, jag hänger faktiskt med för att vara på andra sidan hörrni .

innan jag glömmer, GRATTIS RICKARD på öööööh, 22 års dagen :D annars blir det la hus i helvete därhemma, men nån sång det bjur jag inte på. har inte tid :) men nu har jag fått det sagt iaf.

idag har jag även sysslat med lite insektsuttrotning... man kan tro att dom har släktkalas i mitt badrum :) haha. men stendöda är dom allihopa just nu.

MAMMA , seriöst så har jag inte hört något på länge.. du måste skicka alla papper om all skit inför resan.  jag vill kunna boka bussbiljett från DC - NY .. vore kanon . sluta spela farmville och väx upp och fixa det , TACK ! :)

och till er andra , inte många dagar kvar, vi ses därhemma den 7 november .. YEEEAH .

BACK TO SCHOOL


Kommentarer
Postat av: Freja

"sluta spela farmville och väx upp och fixa det" hahahahah (y)

2009-09-17 @ 10:32:55
URL: http://frejajohansson.blogg.se/
Postat av: Lina (",)

hallå gullet .... plugga :-D hihih .. så nedrans kul.. inte ... hahaha.. Men tänkte bara, haru fått mitt mejl eller hare kommit bort i cyberspace? hum ..<3

2009-09-17 @ 19:41:08
URL: http://linabexell.blogg.se/
Postat av: Mor

Jag har legat sjuk hela veckan och inte orkat vara social, inte ens med dig tyvärr :P Jag ska skicka din e-ticket och hotellnamn när jag kommer till jobbet, blir så konstigt när jag skickar med webmailen och jag har inte konfat Outlook här hemma men vi landar i New York (Newark flygplats) 21 oktober 12:59. Det kommer att ta tid innan vi kommer genom tull och allt. Vi kan höras om detta men nu har du lite tider att gå efter. Kram

2009-09-17 @ 23:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0