GUESS WHO´s

gonna go for a chris brown haunt in VA in like 3 weeks ??

ME AND ALANNA OFC ..

så för dom som inte lyssnar på radio/läser tidningar så är nu chris brown nu nere i hans hometown för att göra tjänstgöring sen misshandeln utav rihanna , fett grymt :) så vi planerar en helg (första helgen i okt) då vi ska åka ner på en roadtrip för att först gå på kingsdominion och sedan gå på kändisjakt :D fett rooowligt .. man ska väl inte ha för mycket förhoppningar men ändå , själv grejen att göra roadtrippen såhär bara några veckor innan man åker .

TILL MAMMA
på tal om att åka hem så mamma, det är OK att jag tar med min mobil på min semester :) bara så du vet, + att dom ska kolla upp den 6 november så det är okej att komma och säga hej och hämta väskorna , garrett vart förvånad över att vi bara skulle komma några timmar ;) hehe . men han tyckte det skulle bli kul att träffa er ..



CHRIS BROWN - CHANGED MAN


IM JUST SAYIN

Kommentarer
Postat av: christin

Vart bor han??

2009-09-10 @ 22:32:03
URL: http://kickmick.blogg.se/
Postat av: freja

haha jag är inte förvånad! :P

2009-09-11 @ 09:32:48
URL: http://frejajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0