suddenly it happens ..

jobbade ju mellan 3 och 1 igår , gick kanoners :) ungarna va i säng runt 10 och då hade jag egentid .. passade på att vika den där stora högen med kläder jag hade , så nu har jag massa tvätt som ska tvättas .. så det ska jag styra med idag tänkte jag .. städade även upp bland papper och grejer igår , så nu börjar jag få en liten ordning på det i mitt rum här :D skönt som fan .. man kan tro att städerskorna varit här, men icke , det va bara jag som tog mig i kragen !

ikväll efter jobbet så åker jag till McLean till kära malin och hennes hand , hehe .. sen får vi se vad kvällen bjuder på :)


Kommentarer
Postat av: malin

Lovely, kom hit nu! Jag har trakigt!!!!

2009-09-06 @ 01:08:35
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0