svensk tjugoåring

just nu känner jag mig klämd i mitten .. för i usa är jag fortfarande 19 och i sverige är jag 20 :)

har just nu en sleepover hos johanna , hon gav mig en fotboll i present, sweet as hell :) TACK !

imorgon blir det cheesecake factory för att fira , får gratis glass och skönsång då :P hahaa .. min värdfamilj skulle tagit mig till cold stone men jag sa att jag redan hade planer , ledig är jag imorgon också :D gött .. blir att fira vid poolen också med bästaste johanna :D looking forward ..


Kommentarer
Postat av: Mor

GRATTIS gumman på din dag (iaf är det det här hemma :) ) 7 v. kvar så ses vi och det ser jag fram emot :)

2009-09-02 @ 06:19:13
Postat av: Sara

Grattis! :)

2009-09-02 @ 12:06:18
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: josefine

GRATTIS snygging, nu är ju du lika stor som mig, :) bara 7 v kvar, det är inte länge, längtar! jag saknar dig. LOVE <3<3

2009-09-02 @ 12:22:07
Postat av: My

grattis!!

2009-09-02 @ 13:27:13
Postat av: Pappa

Grattis Erica på födelsedagen. Nästa månad smäller det, då kommer vi. Känns som igår, den dagen i oktober förra året, när hela familjen tog farväl av dig på flygplatsen för ett år i USA. Då kändes det som en evighet att få se dig igen. Men vemodet byttes snart ut mot glädje när man såg alla andra familjer i liknande situationer. Med en trevande nyfikenhet så hittade ni ungdomar snart varandra. När ni försvann iväg småfnittrande inför det stora äventyret blev man glad för er skull. Att med möjligheter över internet kunna prata och se dig har ju underlättat för oss. Ett år har snart runnit iväg, men med eftertanke har mycket hänt i det nya landet. En värdfamilj som har varit underbar mot dig och du mot dom. Ansvarat för en nyfödd, semester i Florida, skratt o gråt och mycket annat. Dina äventyr med nya vänner från jordens alla hörn och deras vardagliga kamratskap. Hej då och god fortsättning på dagen, vi syns snart. Pappa.

2009-09-02 @ 22:22:22
Postat av: Pillan

heeej :) fick du mitt mega långa grattis sms ? fick aldrig någon l.rapport , men de hoppas jag . de var typ 7 sidor , haha :) snart ses vi och jag längtar <3

2009-09-08 @ 12:02:58
URL: http://momento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0