all in på barnkalas

igår va det fest kan man säga , jag började ladda för kvällen ganska tidigt .. partyhattarna åkte på och vi drog oss ut från rummen innan 11 iaf, inga fler varningar nu , då åker vi ut ! :P måste säga att dom flesta va riktigt snygga igår, har dock fortfarande inga bilder , men det ska fixas inom kort , det är ju myskväll ikväll , slutar vid 10 :( jajaaa, life goes on och vi kör skola imorgon vid 10 igen . det vart ganska hårt igår så att säga , kom hem vid halv 6 imorse :P

sen kom visst valborg igen imorgon, och det kommer nog firas med bravur ?! (heter det så) , iaf ... slutar ju vid 4 imorgon , så då finns jag på skype mamma ! smsen kommer inte som dom ska heller , bara så du vet. men grattis till bilen iaf ;)

jag har inte så mycket att skriva, har iaf varit på beachen idag , vi får väl se om jag blir något brun ;) vi har käkat och nu ligger jag på terrassen på skolan och slappar , snacka nyss med syster och lite ... snart blir det att kasta flaskor igen , jag har massa att visa när jag kommer hem ;) vi får väl se om jag stannar eller har tröttnat efter 3 veckor , känslorna är fortfarande blandade ... men nu lever jag i nuet så skit i det !! :D

nu vet ni iaf att jag har överlevt ännu en kväll och vädret är fortfarande på topp , skulle väl gissa på att det ligger på en 25 grader , GILLA STORT !!

som sagt, skriv gärna en rad till mig , blir inte ledsen , lovar !!!

Kommentarer
Postat av: Belinda

Låter ju som det är fullt ös hela tiden. ingen skola här inte. :P Men det är rätt kör på bara! men ta de försiktigt så det inte blir en bulgarien igen ;) <3

2010-04-29 @ 20:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0