one week to go ..

sen far vi till varmare breddgrader :) yaaaaaaaaaaaaaaj .. hoppas askan försvinner innan dess !

hade ju min hejdå fest igår och det va trevligt till en början , sen vart det lite mycket för min del och en del andra också .. fan ! så onödigt av mig att inte hålla mig till lagom , man blir så arg på sig själv dagen efter . grattis till jacob som vann kvällens fullaste, kanske inget att skryta med direkt :P det vart verkligen en svinstia av allting .. men jag är glad att så många av mina nära vänner kom och joinade mig såhär innan jag åker igen . nu är det bara att ladda om för fredagens hejdå fest för malin , fast det blir ju lite fel för mig, för jag följer ju med så jag slipper säga hejdå :) hehe.

min garderobsdörr är visst lite hängig idag ,

tack jacob !

tack rickard !

tack lina och mikaela !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0