tisdagsklubben

varför inte ? jag ska upp och umgås med några bruttor hos pillan och äta lite reeeekor med massa vitlök , det är så vi gör det på vårat vis :) sen har ju jag massa boxvin som jag inte kommer dricka upp , så det kommer drickas upp ikväll med , hehe. gött ! har ju återhämtat mig från helgen nu ju.






endast 2 dagar, sen åker jag till malin :) ska bli underbart att hänga med den galna tjejen igen ♥ vi har nog en del att snacka om sen sist må jag tro . hehe.  och om 4 dagar är vi påväg till arlandra, för att förhoppningsvis FLYGA till mallorca, vet inte hur jag ska klara att bussa ner till spanien ?! buss smak i baken så att säga. men iväg kommer vi ju iaf !

P.S HAR JAG SAGT ATT JAG HATAR VULKANER , JÄVLA EJUAJGÖASKGDNAÄÄÄÄÄÄÄ VULKAN , DET GÅR JU INTE ENS ATT UTTALA NAMNET !!! D.S
DRA, FÖR INGEN TYCKER OM DIG ÄNDÅ !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att du gillar vulkaner och att du kommer sakna jobbcollage ;)

2010-04-21 @ 16:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0