två veckor .

jahaa, nu är det mindre än två veckor kvar , jag menar SJUUUUUUKT , att om två veckor är jag på mallis på självaste maggan och lever livet tillsammans med min vän malin och förhoppningsvis nya vänner :) att man kan längta så sjukt mycket efter någonting , ska bli skönt att komma bort igen. men denna gång blir det iaf inte ett år jag blir borta ! men dock är det på obestämd tid, minst 3 veckor iaf , hoppas på mycket mycket mer !

igår agerade jag fylletaxi åt mina kära vänner, det va en resa för sig måste jag säga , klockan va efter 5 på morgonen när jag la mig i sängen, vart lite småtjurig där ett tag, men mina vänner är ju för roliga ibland och då vänder humöret :)

imorgon blir det klippning av topparna och sedan linköping med min kära vän belinda ♥ :) vi ska på äventyr , typ ! haha.

har även denna helg spelat en hel del spel , igår spelade jag hotell hos lina, grymt kul efter många års längtan ;) dock va det inte lika kul efter 3,5 timmar . hehe. men det blev en oavgjord match , för jag orkade inte spela mer. idag blev det även en match monopol som jag kände vinsten av ett tag , tyvärr gav jag upp efter en hel del felsteg, men jaja , LIFE GOES ON !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0