8.45

Idag vaknade jag av mig själv, eller jag vaknade nog för att hela min högerarm va helt bortdomnad då jag hade sovit konstigt med den :P Men iaf, är ganska duktigt av mig att vakna innan 9. Hade ju planer på att dra till jobbcollege vid 10, men hade visst glömt av mejlet från förra veckan då det va stängt idag och imorgon , OPS. Men jag är iaf pigg och iordning gjord för dagen :) Ska på ett möte vid 15.45 , blir spännande och se vad som finns och erbjuds ute i studievärlden. Kanske är det något för mig ? Kanske inte.

Blir nog fotbollsträning nr 2 ikväll också . Hur kan något som man lagt ner så mycket energi på innan och ha tyckt varit så underbart innan bli så tråkigt och tomt ?! Jag la verkligen ner allt på fotbollen för några år sen, tog till och med ledigt från jobbet för att spela en match eller hinna hem till en träning. Konstigt att känslor kan svalna så snabbt och förändras. Men om jag ger det tid så kanske det kommer tillbaka, fast jag skulle nog inte offra något för fotbollen denna gång, bara se det som en kul hobby.

Imorgon får jag pengar och på onsdag blir det storstan :) Men längtar nog mer till helgen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0