getingstick

Det var ett faktum innan jag skulle bli stucken, så som jag lever och viftar med armarna. Igår hände det, precis när vi hade börjat gå mot golfen så kom det en jävel mot min drink och jag viftade bort den och sekunden senare stack det till i handleden. AJ helvete , tog nästan till tårar i all chock. Pappa följde med tillbaka till stugan och la på lök , det svullnade lite , fick salva av en "granne" också . Nu är det inte så farligt, bara som ett utslag över hela handleden. Minigolfen blev ju som den blev, ledde med lite poäng och förlorade massa poäng, SOM VANLIGT !

Mathias bjöd på överkokta 3 minuters makaroner (15 minutare) och köttbullar, kycklingbullar och korv igår som lunch , vi säger såhär, jag felicia och sara köpte pommes strax efteråt :D haha, men jag gillar försöket iaf.

Vi hade ganska tur med vädret igår, det va soligt och varmt vissa stunder, så vi hann med en strand runda, va inte det skönaste och jag och felicia vart uttråkade så vi roade oss med att gräva en grop och begrava mig i den. Finns fina bilder på det mästerskapet som felicia skapade av mig :) Men dom ligger på mammas telefon, för jag har inte med mig kameran.

Det blev en lugn kväll, ingen va speciellt taggad , så vi spelade sifferspelet ?! Gick inte så bra för mig och jag va bara trött, slocknade vid 11 och sov till strax efter 10 idag , skönt ! Vi har ju ingen tur med vädret idag iaf. Så vi funderar på en tripp till borgholm , måste till bolaget också , börjar ta slut på campingen :P hehe.

Thaaaats it,  nu ska jag käka frulle,  hejsvejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0