nytt stick

Igår hade vi kanonväder här på öland , eller iaf i böda :) Låg på stranden ett par timmar och badade även TVÅ gånger .. riktigt stolt över mig själv faktiskt :P Blev after beach vid halv 4 , och jag sjöng i mikrofon , PINSAMT !!!! HAHA, men vad gör man inte för laget ?!  Klappade mycket händer och plötsligt fick jag ett stick i fingret , denna gång inget farligt. Bara ett litet vanligt stick. Det andra i handleden börjar gå över nu :) Kliar dock väldigt mycket fortfarande :(

Igår va det även lill lördag och det firades med fest :) hehe, testade på en hot shot , men den spottades ut :P Det va en mycket trevlig kväll igår , dock lite för trött sen kvällen innan då jag inte fick någon sömn på grund av min snark orkester i stugan. Men inatt va det lugnt :)

Kanon väder idag igen :) Ska firas med stranden om jag orkar gå upp snart :P Hehe.

 

Visst va vi snygga igår ? Hehe , tack till mamma som fixa och trixa med mitt hår igår också ,
hon fick fram riktiga lockar på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0