update från böda

Igår bar det av till Böda, jesus vad trött jag va , sov mellan Vimmerby och Kalmar. Mellanlandade på ett "värdshus" i kalmar med världens inte så goaste fisk :P Kom fram till Böda vid typ halv 3, packade ur och la oss på stranden. Jag bangade havet, alldeles för kallt :) Men fick dock en blöt mamma över mig. Vi korkade upp och gick bort till after beachen och lyssnade på sång så det stod härliga till. Drog vidare och kollade in husvagnarna som faster ninna med gäng bor i. Drog vidare till Ica för att inhandla för några dagar, det blev tungt eftersom karlar inte fattar ! Grillen tändes och festen rullade igång. Det bjöds på livemusik från Putte och Yellow (bar) väntade senare på kvällen. Hade ett intressant samtal som jag aldrig trodde skulle inträffa :P Men det va skönt och höra hennes åsikt om gammal skit :) Jag fick agera barnvakt när alla vuxna gått hem sen, kul va det ! Driva med folk är det bästa jag vet :) Va väl hemma sådär en halv 3 och fick lyssna på en snark-orkester och vaknade igen vid halv 8 :P Har iaf varit uppe sen dess, blir att sova på stranden senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0