vitt ..

Denna helgen har varit vit för min del, SÅ JÄVLA SKÖNT ! faktiskt . Ibland behöver man vara utan alkohol , men jag är ändå fett taggad till min födelsedag :) hehe . Men blir lugnt fram tills dess, för nästa helg blir förhoppningsvis vit den också . För då åker jag på en lite roadtrip igen, me like :)

Igår umgicks jag med underbara lina och hade en sån där flummig dag då vi bara skrattade åt ingenting och allting, vi va barn igen :) Vi pantade burkar på KONSUM i brist på pengar :P haha , gubben som stod bakom oss och höll i min vagn hävde ur sig när jag skulle ta tillbaka vagnen " ja , jag måste ju ha något att stödja mig mot om jag inte ska dö innan ni är klara" , så jävla tjurig ! Men skratta, det gjorde vi. Ska umgås med henne mer senare då vi kör en roadtrip till lkpg för att plocka upp daniel. Kul kul :D

NEEEEE, nu måste jag kliva upp från sängen :) hehee .. förövrigt trodde jag att det va måndag imorse , HELT MESSED UP !




Kommentarer
Postat av: Lina

Amen du... Vi va ju faktiskt på Konsum... Hahah... :-) ....

2010-08-22 @ 15:01:29
URL: http://linabexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0