snökalas

SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ .... kommer det mer tro ?? vart kommer snö ifrån ?? tar det aldrig slut ??
DET BÖRJAR BLI FÖR MYCKET NU IAF :S

jag och belinda som ska åka upp till josefine och leka med henne ... va ju ett bra tag sen nu ju :( men kul ska det bli! är bara lite orolig för om det ska snöa eller inte . får köra försiktigt , eller det kommer jag ju göra i vilket fall som helst :P

igår mös vi hos belinda framför lets dance :) hon va duktig och hade gjort cheesecake , fast en fake :P jag spall hallon över mig, går det bort ?? jag passade även på att hitta lite bra filmer att "låna" av dom , hehe . så nu blir det movie nights för mig . yeeeah !

annars så är det kalas hos min älskade farmor om en och en halv timme :) ska bli trevligt , träffar inte släkten så pass ofta,  hoppas på att sötkillarna albin och filip kommer :D blir att dra iväg vid 3 för att inhandla tacos till kvällen ;) naajs !

måste tillägga att detta är andra bloggdagen på rad ;) woho , det tar sig . måste säga att det inte finns så mycket att blogga om för tillfället .. kommer väl mer till sommaren då jag ger mig ut på äventyr igen :D hoppas ni följer mig då . men det tar vi då ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0