trött men glad :)

Att provjobba igår gick ganska bra, men jag har ju inte snabbheten inne ÄN ... men calle, som hjälpte mig hela kvällen , skulle försöka fixa en praktikplats åt mig i baren :) skitkul. Hade endast sönder 1 glas , och det var knappt mitt eget fel då glaset sprack när jag hällde upp cider. Träffade några bekanta ansikten där inne också :) kul ! Började vid 4 och slutade vid strax efter 3 , då vi hade städat upp all skit som blev :P Jag kunde knappt somna vid 4 då jag kom hem , så det blev en varm dusch och sen sov jag som en stock vid halv 5 ! Blev dock väckt av mamma vid strax efter 1 . Imorgon väntas ännu en utmaning bakom baren på örsåsa :)

En annan rolig nyhet är att min nya matvana funkar :)
Både jag och mamma har gått ner 3 kg sen i tisdags :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0