full fart

Igår blev en toppenkväll , men kunde ju struntat i att drutta omkull och därmed sparat mig från att slå sönder knät :)
Vi böjarde hemma hos belinda och rickard med lite fylleuno, kortspel och singstar. Jag va ganska trött i rösten efter ett tag på singstaret, fick slita som aldrig förr för att försöka slå mina motståndare , tror jag vann en gång ;) bättre än inget. Killarna va nog bäst tror jag, imponerad ! Jag, Pillan, Belinda, Josefine, Robin & Rickard drog oss vidare till 20 årsfesten som hölls. På vägen skulle jag ju vara så klumpig och halka och ta sönder legginsen jag fick låna av mamma , TYPISKT ! Det jag inte märkte då va att jag slog sönder hela knät så det började blöda. Det märkte jag efter att vi hade kommit fram och jag tog handen på knät och va helt blodig. Belinda kom och hävde ur sig "erica, behöver du en tampong ?!" ... haha , hon är ju söt , allt jag behövde va lite plåster och det fick jag :) Efter det så dansade vi hela kvällen .. riktigt skoj måste jag säga. Va länge sen jag hade sådär skoj.

DRESSCODE

JAG & JOSEFINE ♥

BELINDA ♥

JAG RÅKADE HALKA TILL :( AJ !

Hade en riktigt rolig kväll med en massa folk , det va kul men läskigt att höra hur många det va som hade läst mitt blogginlägg, kändes som att varenda person vet om det. Men det är tur att det sprids runt så att folk kan tänka sig för.

Idag har jag varit på besök hos ett glatt gäng , så tråkigt har jag inte haft på länge :P Jag satt för mig själv och försökte underhålla mig , hehe. Snodde ett par filmer av R&B också :) Sen åkte jag hem efter 2 timmar för mig själv, fick iaf frukost :) hehe. Jag har även fått mina flygbiljetter till Mallorca nu. Plus ett häfte med 43 drinkar som jag ska kunna utantill på slutprovet, så tro inte att jag åker på semester ;) Pratade även med malin idag, hon ringde från thai , kul att höra hennes röst igen ! Nu tänkte jag även ta tag i ett formulär som måste fyllas i, ska skicka in om medicinen som jag fick betala själv i USA. Blir lite pengar där! Jag börjar känna mig smått stressad för resan, vill börja packa nu. Mina sommarkläder ligger och väntar på att få användas :)

 

AJA, THAT´S EVERYTHIN´ FOR NOW


Kommentarer
Postat av: ida.g

sååå FIN du är Erica!! hihi önskar verkligen vi kunde setts innan du åker men nu blir det icke så.. MEN SEN!

2010-04-08 @ 19:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0