Memories

Playlisten från maggan går runt på spotify , jag längtar tillbaka till alla galningar och sköna människor .. saknar vädret också , vad fan hände med vårat väder ?!

Men vi hade iaf tur med vädret i lördags när vi hade avskedsfest för gustaf som nu har lämnat oss för göra utlandstjänst i afganistan , gustaf han är bra han ! Det var en jättemysig fest han bjöd på ute i gäddnäset :) Kvällen bestod av grill, dryck, lek och bad. Ja ni hörde rätt .. vi bjöd alltså på årets första dopp i lördags kväll , eller iaf mitt första dopp! KALLT VAR DET !! Men nu har jag fått det gjort också. Det blev en övernattning som inkluderade en jävla massa myggbett :( Mygg är nog det västa jag vet tror jag !

familjen + amanda ;)

allt folk

grill

tävling

tuffa själar (ink mig själv)

badkrukor


Det där va ett riktigt toppenäventyr , och nästa vecka väntas ännu mer äventyr med mina tjejer :) ME LIKE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0