kidnappad

igår fick jag stränga order om att hålla mig på min vakt och vara hungrig ... runt 6 bankade det på dörren och pillan, belinda, rickard och linus dök upp :) bindel åkte på och vi for iväg i bwn ... till desination hemlig ?! men jag kunde orientera mig bakom bindeln och insåg att linköping stod på schemat efter lite rondellåkningar. åksjuka va ju bara ett faktum. tillslut kom vi fram och bindeln stannade på i city , PINSAMT .. hehe . men överraskningen va att vi skulle bowla :) HAR JAG SAGT ATT JAG ÄLSKAR BOWLING ?! emmy och sibbe väntade där också, kul med massa människor :) GISSA VEM SOM VANN ?! WOHOOOO .. jag lyckades med något omöjligt typ , i 10onde omgången så slår jag en strike= ett försök till = en strike till = ett försök till = 3e striken ... hur ofta händer det då ?! hähä . en timmas rolig bowling med lite fusk , eller ganska mycket mot slutet då vi började göra övertramp på varandra :P mcdonalds stod på matschemat, och det va gott :)

en awesome böööörthday hade jag :D tack för att ni la ner energi på min födelsedag och tack alla människor för grattisarna jag fick under dagen.


imorgon blir det LAS VEEEGAS BABY , det ser jag fram emot :):):):):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0