Farmor


Idag har jag varit och hälsat på farmor, inte min egna, men fannys farmor, hon fyllde hela 75 år idag. God paj och jättegott fika fick vi :) Sedan åkte vi en sväng till fanny och hämtade grejor och sen till mamma för att lämna ett ton med tidningar till syster (som egentligen inte vill ha dom, men som kommer tacka mig i slutändan) ;)

Såklart blev det en runda på Ikea, så nu har jag köpt några glas att fylla på Annika med :) Hälsade på syster på hennes praktik också.

Nej, nu måste jag diska och ta tag i mitt hem, jag är trött och har ingen ork egentligen, men det måste göras! Längtar till jul så jag får bli omhändertagen av min familj, hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0