Kaos i Stockholm

For till Stockholm med Fanny i fredags, vi tågluffade ;) Jag jobbade ett 10 timmars pass, så lite drygt 20 timmar har jag fått ihop på 2 dagar som jag jobbat på båten. Skönt med lite extrapengar i januari. Lördagen var jag ledig och då blev det lite kaos för båten fick vända pågrund av stökiga personer ombord och polisen fick rycka in. Tyvärr vart den planerade utgången inställd och båten styrde hem mot Norrköping inatt, så vid 15 idag var vi tillbaka här, underbart att komma hem igen.


Men nu ska det bli skönt att få skolan klar för det här året och packa ihop och åka hem i 3 veckor :) Fast först så kommer Pillan och hälsar på mig på tisdag :D Det tycker jag om. Gillar att snön är här också, kanske en vit jul trots allt? Mera mera !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0