Nya tag.


Jag vet att jag ligger efter i skolan, men jag tror att jag har börjat acceptera att skolan är svår och det inte kommer vara lätt. Men jag ska inte hänga läpp för det, det är bara att göra om och göra rätt! :) Idag var jag nästan i skolan i 7 timmar, och jag måste säga att det inte var så jobbigt, det gäller bara att jag måste ta tag i saker. Jag ska verkligen försöka! Nu är det inte många timmar kvar tills jag får åka hem och vara lite "ledig", dock har jag grejer att fixa till i skolan, och jag har nog bestämt mig 100% att inte skriva min omtenta v3 och fokusera på allt annat som jag ligger efter i iställer för att allt ska bli halvdant. Vi får se, böckerna åker nog med iaf så får vi se om jag avanmäler mig från tentan eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0