12 januari 2011

Eftersom jag undvikit bloggen nu ett tag så är det väl dags att uppdatera om läget.

Januari har börjat bra :) Som alltid på nyår lägger man löften och jag har väl två vanliga:

Nyktert Januari & Gå ner i vikt

Båda har väl börjat rätt okej, man ska ju inte klaga :) Jag har varit nykter och har även roat mig med att gå ut och dansa nykter också, va på pumpen förra onsdagen då jag va fylletaxi också. Jag rockade loss med min vän Lina & det vara faktiskt över förväntan, men den 12 februari så har jag lov att dricka lite, då blir det black jack för att fira linas födelsedag ♥

Den 2 januari satte jag igång med viktväktarna för mig själv hemma, innebär att jag tänker lite mer på vad jag äter och räknar mängder, har gått ganska bra, trots att jag åkte på att bli sjuk, hann en vända till gymmet iaf & det blir gymkort när jag är frisk igen. Känner mig iofs rätt frisk, men rösten den har jag tappat :/ Men som sagt, sen den 2 januari har jag gått ner 4,7 kg :) härligt som tusan då jag inte har kunnat träna någonting, sen jävlar, då blir det workout som heter duga, men först ska jag kalasa klart på min hostmedicin...

En liten uppdatering iaf, kommer mer när jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0