härliga fredagkväll

Tänk om varje fredag kunde vara såhär lugn :) Har spenderat dagen hemma, eftersom jag fortfarande är sjuk. Syster skolkade & vi gjorde tacos till middag, och jag måste berömma mig själv för den underbart goda guacamolen som jag lyckades åstakomma, ett plus i kanten sådär.
Efter maten skulle vi ut och kika på syster nr 2 (jonna) när hon skulle ge sig på att åka snowboard, gick väldigt bra faktiskt, blev dock sugen och åkte hem efter mina boots då hon redan lånat snowboarden av mig, så skorna hämtades och jag och freja åkte två åk medans de andra käka korv, eller jag åkte två åk och freja åkte lite till :P Sen åkte vi hem igen och har bara haft det lugnt hemma och glott på "på spåret", älskar att titta & gissa :D

Jag tog även en välbehövlig dusch och måste passa på att säga till att veet faktiskt funkar ;) så jävla härligt att slippa raka benen, grym uppfinning, fast ond! Gör det ju gärna inte för ofta... jajaa, nu ska jag spela mahjong sen blir det sängen iaf, som sagt, HÄRLIGA FREDAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0