första arbetspasset

Började vid 14 igår och körde bar till 23 och fick sedan order om att vara hemma helgen och vila upp rösten och komma tillbaka som en sångfågel på måndag ?! (EH, vi får se, eller höra). Passet gick helt okej faktiskt, vi har schyssta grabbar från luleå som hjälper oss i baren för att komma igång :) Jag krossade ett glas i tusen bitar också, hehe. Men annars har det gått rätt så bra, jag kommer inte riktigt överrens med fatölen än, men det kommer ;) Annars är det helt okej, trivs som fisken i vattnet och tror att det här kommer bli riktigt bra! Jobbar mån-ons sen är det italien tors-mån sen är det jobb igen!

Här ser ni konceptet ;) Så ser min arbetsplats ut!

 

KUL att se att så många va nyfikna på mina nya upptåg!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0