Berit



Berit har varit och tagit min motivation, för den är som bortblåst!

Men har skrivit en hel del som jag är nöjd med idag, men det är mycket kvar. Tog en paus och åkte till Ikea med Fanny, Jenny och Billy och köpte mig lite nödvändiga saker :) Köpte doftljus, en korg att ha grejer i under diskbänken, stenar till adventsljusen, en tvättkorg och mera shotglas. Vart en sväng på ÖoB också, köpte även där en korg (till mitt tvättmedel och saker till tvättstugan), plåster, glödlampor och en mini-skärbräda. Kanonbra köp. Bara julklappar kvar nu ;) Och det är inte så bara.

Måste verkligen plugga nu, ska ju hem imorgon och bebismysa :D Blir kanske att ta en drink ikväll med, bara för att locka fram tankegången. Cheers to that !

PLUGG VARE HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0