Individuell uppgift och storkok


Jag nämde ju att jag gärna ville bli klar med min individuella uppgift idag,
men jag har åtminstone börjat på den och har bara lite kvar. Hade på känn det skulle bli lättare sagt än gjort, men jag är ändå glad att jag börjat. Snart har jag bara den stora uppgiften kvar att tänka på. Måste börja läsa lite litteratur imorgon också ! Pju . Men jag måste försöka intala mig själv att jag vill åka hem till byn lite tidigare nästa vecka :)

Gjorde även storkok på mammas (maxis) älskade kycklinggryta idag, och jag blev verkligen propp de mätt !
Fick matlådor också, gott :)

Om några minuter är det lön (läs CSN). Det ska bli himla skönt att få lite pengar i kassan igen. Och nästa månad blir ingen lyxmånad direkt, tur att man ska bo hos mamma och pappa för det mesta då. Snart är det inte långt kvar till V.2 och stöten! Längtar till att få prova nya snowboarden (julklapp) och snowboardskorna (också julklapp). 1,5 månad borde gå snabbt. Kom på att snowboardjackan måste invigas också, den köptes ju efter säsongen tidigare iår.

GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0