oflyt


Det har jag haft mycket av på senaste tiden. Har fått parkeringsböter, blivit stannad av polisen och blivit hotad med böter, fått underkänt på tentan (troligtvis). Så denna månad är lite ups´ and downs´ helt enkelt, men vad gör det om hundra år?


Men trots allt oflyt så trivs jag så jävla bra här uppe i norrpan, även om skolan inte går som tänkt, men har träffat så sjukt många bra människor här :) Bästa är att jag nästan bor granne med några av dom. Dom är äventyrliga och jag älskart, fast i lördags tog vi det lugnt och spelade spel och drack lite :) Vi bokade även in ett julbord i storstaden nästa lördag, gissa om man längtar men att kroppen gråter för att jag ska proppa i mig massa mat nu när jag varit duktig? Men som sagt, vad att göra om 100 år ?

IT´S OK NOT TO BE OK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0