Congratulations.

Måste börja med att min älskade barndomsvän Lina fyller 23 år idag ♥
GRATTIS GRATTIS GRATTIS !!



För det andra måste jag berätta hur snabba nordicfeel är med att skicka hem produkter. Klickade ju hem en parfym i måndagskväll, och idag fanns den att hämta ut, så nu pryder den mitt badrumsskåp och jag dofta ljuvligt. Hehe.

Sitter med mina älskade uppsats som jag släpar med, ÅÅH. Den ska vara inskickad innan 23.55 ikväll, ska nog hinna. Men varför sitter man i sista sekund? Och så har jag inte klarat den andra uppsatsen, fast det visste jag ju redan ;) hehe. Men jag lever på min omtenta fortfarande, så än är ingen fara med skolan.

Forever and ever babe. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0