Follow your heart.


Jag är så glad, så glad. Omtentan som jag hade tänkt att strunta i pga andra studier valde jag att skriva ändå, bara för att chansa och sämre kan det ju inte gå. Schi där fick jag, jag fick godkänt. Men jag tror jag låg på gränsen, vad gör det? Ett G är ett G. Ska bli spännande att hämta ut den nästa vecka. Hehe. Så himla skönt, nu är jag äntligen uppe i 20,5 poäng utav 30. Nu fan ska jag klara resten!

Min älskade mamma kom och hälsade på mig idag, och vi åkte på shoppingtur in till centrum :) Jag gillar att shoppa gratis (presentkort). Hehe. Så för en tröja och ett linne betalde jag 20 kr. Billigt! Köpte även hårgrejer och en ansiktkräm till sminket för 0 kr. HAHA. Köpte även en handkräm inne på apoteket för 30 kr och lyckades få 5 produkter till huden av hon i kassan efter en diskussion med henne om olika krämer, skitbra. Va även inne på MIQ, min nya favoritbutik :) Köpte en ljuslykta och en nyckelhängare som jag länge letat efter, då jag bara sett det på nätet. Där sparade jag frakten minsann.

Kvällen avslutade med thaimat, och så jävla god, för en gång skull blev det rätt i beställningen. Förra gången vi beställde vart min mat apstark trots att jag bad utan starkt. Men nu blev det perfekt. Mor min tog med sig massor av saker hem också, blir en tvåhelgers i Kisa framöver :) I helgen för att åka snowboard (gratis, haha), och nästa för att bli gudmor åt Novalie ♥

Lever efter detta motto.

Sådär, nu börjar det bli helt färdig i hallen :)


Bästa dagen på ett tag.
Hade bästa helgen på jättelänge också, men mina fina Fanny och Sara,
oj vad kul vi har haft det, synd att vi bor i varsin stad, haha. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0