Gröna fingrar.

Alltså, jag vet inte hur jag lyckas, men jag fick en orkidé i födelsedags/inflyttningspresent av min mamma. Och jag tänkte "shit, hur ska jag klara detta?". Jag förstår inte hur den kan må så bra i mitt hem och vad jag gör rätt, för den växer och gror. Jag har en växt från Ikea som blir förbannad på mig rätt ofta och ger vika, men efter lite vatten mår den bra igen, men orkidén har aldrig gett vika, det har alltid funnits blommor på den. Jag tycker detta är ett mirakel iaf, det var det jag ville komma fram till. Om det inte framgick så vattnar jag faktiskt blommorna, haha.

Sex befintliga blommor.

och fem stycken knoppar på gång.

 

Fantastiskt blominlägg :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0