I won't break down tonight

Idag har jag nördat suburgatory, min nya favoritserie !! :) Har även spelat wordfeud och umgåtts med Pernilla hela kvällen :D Hon skänkte jeansleggins till en behövande student. TACK ♥ Måste även tillägga att jag igår tog reda på att jag äntligen fått ett G igen på en uppgift i skolan, det var ett tag sen. Så nu kom lite motivation tillbaka, underbart!



Jag är mest nöjd över att jag spöade Lina i wordfeud idag, hon fick ett litet försprång på 216 poäng (tur) och jag med min skicklighet kom ikapp och vann i slutändan med en bokstav kvar, SKILLAT ;)

 

HA HA



Kommentarer
Postat av: :)

very mucho varsegod :) slit dom med hälsan , så att säga ;) <3

2012-01-06 @ 09:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0