Improvement.


Mycket bättre. Ett helt nytt rum! Nöjd över att jag tog tag i att måla om, har ju inte haft pengar förut, men nu så äntligen :) Har fått köra två omgångar och hittills har det inte ens gått åt en hel burk (2,5 liter). Imorgon åker jag hem och på måndag är jag ledig och då gör jag sista strykningen, är fortfarande fläckligt, trots att det inte syns. Jag har dessutom ångrat mig om en karl, jag behöver faktiskt en karl i mitt liv, och det är min pappa :) Han är allt bra att ha.

Eftersom det gick rätt så lätt till slut med målningen så tar jag nog och gör en strykning i hallen, så den blir färdig. Ska nog få hit lite sällskap till nästa helg, måste ju vara fint tills dess ;)

Inte illa va? ;)

Tjejer kan dom också :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0