Semester.

Äntligen är vi här, bilresan gick rätt så bra, hann göra lite studier i bilen tills jag kom på att, FAN, den viktigaste pärmen ligger kvar hemma och myser. Hehe. Men vad att göra? Har fixat till en miniuppsats och har den stora kvar. Ska lägga till lite grejer, sen känner jag mig klar minsann. Sen är det semester hela veckan som gäller :)

Idag har vi bara packat upp, kom fram runt 17 tror jag? Sen vart det en liten drink och en cider, sen räckte det för mig och vi spelade spel hela kvällen, bla helt hysteriskt!, något spel där man ska tänka lika, chicago, något konstigt pokerspel och triangelspelet.

Nu ligger fokus på att få klar uppgiften, sen ska jag inte bry mig ett skit på några dagar. Imorgon är det backen som gäller !! :D Askallt är det också.


BRRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0