Stoneheart.


Im bulletproof, nothing to lose.


Det är fan så det känns just nu. Jag är så jävla nöjd med mina val här i mitt liv. Jag är glad att jag började min utbildning och faktiskt skapar en framtid för mig själv (även om det inte är det lättaste jag gjort). Att jag inte har någon annan som jag måste ta hänsyn till, förutom mig själv! Jag har dom människorna jag vill ha runt omkring mig och jag älskar dom! ♥

Och så är jag så jävla nöjd med mig själv efter denna helg, att jag inte skjutit fram saker som jag brukade göra förut, jag tog tag i städningen här hemma, och idag diskade jag upp från gårdagens galej (i vanliga fall hade det fått stå). Jag till och med städade ur ugnen idag. Det ska bli ändrig på mig nu, för jag har fan inget att förlora på det!

Punkt och slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0