You shoot me down, but I won't fall.


Äntligen är första terminen avklarad, har dock lite kompletteringar kvar att göra, då jag bland annat missade en tenta när jag var i stöten. Gjorde dessutom omtenta i onsdags och hoppas innerligt att jag klarar den, 8,5 poäng är mycket. Lämnade in en uppsats idag, som jag är halvnöjd med, men räknar med en komplettering där också, för skriva är inte min starka sida. Väntar också på svar från kompletteringar som jag har lämnat in och hoppas på att få G på, vi får väl se.

Älskar att det är fredag och jag gör ingenting. Har fått ordning på lägenheten och dessutom fått nya grannar mittemot, dom som bodde där innan hade två hundar, så dom sprang i porten hela tiden och det hörs tydligt in i lägenheten. Är inte lika mycket spring om nätterna nu, skönt ! :) Jag hade spaning på dom igår när dom flyttade in, hehe.

Imorgon kommer Pillan och bor hos mig för natten, och sally också för den delen :) Roligt att någon visar engagemang. Fanny har redan bott hos mig i veckan och Freja kommer och bor hos mig måndag till tisdag. Sen blir det hemvisit nästa helg.

Och den 18 februari är det dop och jag har blivit tillfrågad att vara gudmor åt skruttungen Novalie, SJÄLVKLART! :) ♥

Så nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0