.Äventyrshelg.

Denna helg har varit fantastiskt trevlig.
Umgåtts med massor av människor
och igår skakade vi till och med på våra lurviga :)
 
Kvällen började hemma hos Lina med supergod mat.
Efter några timmar begav vi oss in mot horn till annas café.
Inte allt för livat där så jag och Lina åkte till hornparken istället.
Vi skakade som aldrig förr och skrattade och hade jättekul.
Jakten på efterfest höll på i flera timmar och tillslut uteblev efterfesten.
Kom hem rätt sen, OBS, jag körde, så tro inget annat ;)
DOCK, köpte jag lösgodis igår och syndade, hela 3 kr. HAHA.
 
Det är faktiskt skönt att vara nykter, även om det sög i vintarmen igår.
 
Förövrig så bidrog gårdagens dans till en viktminskning på 0,9 kg.
Endast 4,1 kg kvar till den utlovade glassen på smultronstället :)
 
Jag saknar även min äventyrslystna vän fanny också ♥
I höst måste vi ta igen sommaren :)
 
Nu ska jag fortsätta att njuta av min knopfria söndag.

Kommentarer
Postat av: fanny

Du är så jävla grym. Tror allt att den där fanny saknar sin äventyrare ewrica minst lika mycket <3

2012-07-15 @ 14:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0