- 0.8

Bara så ni vet så kommer det vara mycket viktsnack i min blogg. Det är fokus nr 1 just nu :)

Från igår har jag gått ner 0.8 kg och fick för mig om att köra en hurtis idag, blev hela 1 mil. Men imorgon blir det faktiskt vila för jag har skoskav som aldrig förr. Jag kommer därför imorgon bara använda mig utav foppatofflor (och då skiter jag i att jag och pillan ska till linköping och strosa på stan, haha). WHO CARES?

Men jag är iaf riktigt nöjd med dagens insats. Vi får se hur nöjd vågen är imorgon, om han är med mig fortfarande :) (jag är ju en sån som väger mig varje dag, trots att folk säger att man inte ska det så gör jag det ändå, så det så)

GONATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0