Choklad.

Jag vet att jag sa att jag skulle köra hårt nu , och så har jag bitchvecka och åt visst en choklad idag. Vem bryr sig? Det var ju mörk choklad, så det är ingen fara ;) Eller? Jag såg det som en belöning faktiskt och att det är lördag.

Jag har satt upp delmål till min hjälp och förra veckan nådde jag delmål 1 och sedan gick jag upp några hg igen, men nu har jag landat på mitt delmål 1 igen :) Funderar på att ta en promenad nu och hoppas på att regnskurarna håller sig borta från mig. De senaste dagarna har jag lyckats riktigt bra med promenader , och så ska det fortsättas.

Det är faktiskt kul att folk börjar se skillnad också. Idag sa min mamma att det syntes på min rygg, perfekt ju! :) Och pappa stöttar genom att fråga om hur han ska göra maten för min skull, uppskattar verkligen allt stöd. TACK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0