Invägning.

Idag har jag ju min invägningsdag och jag har faktiskt gått + med 0,5 kg sen förra veckan. Men vet ni vad? Det gör ingenting, för det hade kunnat vara mycket mer med tanke på midsommarhelgen. Jag valde att unna mig och då blir det så. Jag är fortfarande nöjd med 13,1 kg på två månader, det kan ingen ta ifrån mig :) Jag trivs med min nya livsstil och till nästa vecka kommer det ligga på minus igen och då hoppas jag på att nå delmål 2.

Denna vecka har jag promenerat måndag-torsdag (kunde inte hålla mig igår, fick lite ångest över att skippa pw) och det har resulterat i 2,5 mil :) Så det är inte bara på vågen det händer grejer, mycket har hänt på måttbandet också. Kan komma bilder på hur mycket det har hänt inom snar framtid :) Så håll utkik.

Trevlig helg på er allesammans ! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0