Midsommardagen.

Igår var det alltså midsommar för mig (lördagen är midsommar enligt mig). Blev bara halvpepp, men så öppnade jag en cider så var jag på G. Pillan lagade jättegod middag och vi hängde på hennes balle och drack drinkar. Sen bar det av till förfest med trevligt folk. Sedan avfärd till Örsåsa med min älskade, men först gjorde vi ett pittstopp för vi skulle plocka upp passagerare. Hörde roliga nyheter också, GRATTIS! :) Glada för eran skull.
 
Örsåsa var väl sådär, men det var inte tråkigt. Men det har varit bättre helt enkelt (har väl gått och väntat för länge).
 
 
 
 
Har förövrigt sovit jättemycket idag, vaknade vid 8 förut och visste inte om det var morgon eller kväll. Varit riktigt seg i kroppen, men det är väl alla mil jag fått i kroppen som tog ut sin rätt. Skönt har det varit iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0