Ska det göras, så ska det göras ordentligt.

Idag regnar det som bara tusan ute, men jag har fasiken bestämt mig och då godtas inga dumma ursäkter som regn. Jag klädde på mig regntåliga kläder och gick mina 7,5 km :) Innan idag så gick jag på löpbandet i 15 min (men det var inte kul) och så provade jag min spinningcykel i några minuter (och det va inte heller roligt). Jag vill ha riktig terräng. Men jag har gjort nära milen totalt idag. Så skönt.
 
Eftersom det gick uppåt med nästan 1,5 kg på vågen efter midsommar så satsar jag nu gärnet med både mat och träning och alkoholen kommer slopas. Den bara förstör. Och nu tänkte jag lägga ut den nakna sanningen om dagsformen. Det har faktiskt hänt mycket sen jag började, men det är en lång väg kvar. Men jag fortsätter kämpa på.
 
Idag (25/6):
 
 
Hemsk bild (12/5) från strax efter att jag bestämt mig:
 
 
JAG ÄLSKAR MIN NYA LIVSSTIL.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0