Nothing's ever built to last

Nu var det ett tag sen sist. Blogglusten är som bortblåst, men jag kan ju uppdatera med några bilder sen den senaste tiden som gått :)

Fått upp en liten viktig hörna ! :)
Fick en finfin shabby chick klädnypa av min syster som jag kan ha mina räkningar på.

Tentapluggade och skrev inte ett smack på tentan,
tar igen det en annan gång :)

Pizza-tisdag med min halvsambo :)

Diskade i över 40 min idag också, det var jobbigt ! :P

Provade nyss recept från ica idag och det var grymt gott, inte starkt alls, i min smak vill säga ! Detta kommer jag göra fler gånger iaf.

 

Jaja, nu blev det mest mat-uppdatering, men jag gillar ju mat så ;) hehe.

 

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0