Paris.

FEM MIL AVKLARADE.

Idag har jag fått massor av positiv kritik på vfun :) Känns så bra faktiskt. "Jobbade" mellan 7 och 15.30 för att jobba in lite timmar så jag kan sluta tidigare på fredag och leka med syster och sen åka hem för att på kvällen få fira min älskade Pillan som fyller år imorgon :)

Pratade med mamma idag också, och det lutar åt en parisresa v.19 :) Så underbart. Skönt att komma bort. Förra året var vi ju i Italien. Förhoppningsvis blir det Tyskland någon vecka däromkring också ;) Måste ju laddas inför sommaren 2012, hehe.

Idag har jag varit superpigg och effektiv. Har efter praktiken lagat mat, tittat på gammalt BB avsnitt och just nu pluggar jag samtidigt som jag tittar på Lyckan i LA :)

Back to school.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0