projektarbete

jobbade till halv 7 idag ... sedan vart det att åka till target för att köpa åksjuketabletter i nödfall till resan på fredag :) hittade också en väska , jag behöver verkligen en ny :P fast kom på efteråt att den har för lite fickor .. men jag får hitta en bättre en annan gång för just nu duger den .. jag kom hem och käkade en hamburgare från chick-fil-a , va proppmätt efter halva , inte så konstigt nu när jag har sväljproblem och minskat ner rejält på portionerna . efter det så stannade jag uppe med blake och färgade små bollar i tre olika färger till någon molekyl-grej han håller på med . så vi vart nyss klara med färgningen , imorgon ska det byggas ihop och bli en molekyl . ganska facinerande att sitta med honom själv för han är smart den ungen säger jag och vi pratar om alla möjliga roliga saker , han öppnar upp sig mer sådär :) så lätt värt att göra även om man är ledig , för just nu har jag inga vänner att umgås med "/ så jag umgås med pojkarna istället . haha .

aa just det , jag frågade chase om dom hade någon speciell dag idag (första april) , och han svarar : " you're shoes is untied " och jag tittar ner på mina fötter och inser att jag inte har några skor på mig då vi är inomhus .. haha . då säger han april fool ! jag skrattar för mig själv och inser hur dum jag ser ut och hur dum jag är som ens tittade !

för övrigt planeras besök i juni av min underbara barndomsvän lina <3  det planeras för fullt, hehe . typ iaf :) men måste prata med mina värdföräldrar om lediga datum och sånt . jag är förväntansfull :D

florida snart , och jag kan knappt bärga mig efter solen .. yeeeah . brunhet kom tillbaka till mig säger jag bara , är pinsamt blek nu.. usch  :)

CHOP CHOP


Kommentarer
Postat av: Soa

Dumma dig, jag vill oxå komma i hälsa på! :)

2009-04-07 @ 17:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0