tids-dygns-ändring

jahopp .. nu börjar allt bli som vanlig igen . imorgon börjar man vid 8 , kanske dags att tänka på refrängen :D är iaf glad över att jag slutar 5 , dagen går så mycket fortare när man börjar tidigt ..

idag fick jag sluta vid 6 , garrett tyckte jag kunde göra det, tackar för det :) 20 minuter tidigare spydde reese ner mitt ansikte och mina kläder när vi lekte flygplan, han skrattade så mycket så han spydde på mig .. USCH BLÄÄÄ .. fina hulkningar där .. stank yuck ! tog iaf en välförtjänt dusch och sedan ringde jag saara och vi åkte till target och kollar runt :) hittade ett bälte på rea och sedan dörrkrokar, mycket bra uppfinning .. kan behövas. har för många grejer :)

skulle egentligen behöva göra tvätten .. SKULLE LÄTT BETALA NÅGON FÖR ATT VIKA DEN ÅT MIG :D
(bli inte arg nu mamma)





Kommentarer
Postat av: David

vad är det där för hög!!! Inte fundearat på o köpa en större korg?? något fel dimension kanske;) haha.



Vik tvätten unge!!!!

2009-08-12 @ 14:31:23
Postat av: Elin Olsson

Hej Erica : ) ser att du är lika seg med tvätten som mej :P haha , en fråga jag har är om du vet om det finns möjlighet att åka som aupair i ett halv år bara ? Du ska svara till min mail [email protected]



Kram !!

2009-08-12 @ 18:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0