IKEA

inte för mig ..... mår inte bra i kroppen ! den spänner sig och jag känner mig stressad . så johanna och gänget fick åka utan mig , eller jag vet inte om dom åkte eller inte . men här ligger jag i sängen och vilar kroppen , ska jobba vid två  , endast 5 timmar.  skönt ! får se om jag måste åka till target eller nåt och köpa present till garrett , han fyller år imorgon . så antingen köper johanna en kokbok på ikea , eller så åker jag till target och handlar något med matlagning att göra , eftersom jag och garrett måste laga mat XD usch , bara några dagar kvar , kommer bli lustigt att behöva få in en till rutin med ungen , tycker jag har fått ganska bra rutin på jobbet annars . aja , 4 månader har gått , endast 8 kvar .

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0